onsdag 2. november 2011

gratis oppdrag, god Reklame det:D

en kammerat ringte meg på mandag å sa, du vet det bilde du har redigert av Merete, som er sort hvitt å bare noe er farge?
ja sa jeg.
ei på jobb prøver å få det til på et bilde av sønnen, hun skal gi det i gave, vil ha hele bilde sort hvitt men at sønnens start drakt skal være i farger,
hun har undersøkt maange plasser, kun en plass hun fant at de kunne gjøre det, men de skulle ha 600 kr for det.
så lurte på om du kunne gjøre det?
å nå trenger jeg all reklame og gode ruykte som jeg kan få, så jeg gjør det gjerne sa jeg.
hun ble kjempe fornøyd å jeg har en dame som kan legge ut et godt ord for meg.
en dag bør jeg kanskje begynne å ta betalt for dette jeg å, men nå er det reklame og erfaring som er betalingen å jeg synes det er kjempe spennende:D
dette er resultatet av det bilde:

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar