torsdag 10. november 2011

bruke meg som fotograf i studie tiden

jeg har tenkt å tenkt. men har funnet ut at i arbeidslivet er det erfaringer som trengs.
så det jeg har funnet ut er at dere kan booke meg til å ta bilder, å det vil ikke koste dere noe at jeg tar de.
Men, jeg må kunne bruke bildene på denne bloggen, å i mitt portfolio.
jeg vurderer hvordan jeg skal gjøre det med bildene osv, etter de er tatt.
dere skal jo seff få se de, å velge ut de dere likerbest. dere skal å få 2 - 3 bilder etter fotograferingen, da på en usb eller noe dere sender med. men skal jeg redigere flere bilder å dere vil fremkalle de, så vil jeg ha en liten sum. dette fordi jeg vil ha kontroll på hva som blir gjort med mine bilder osv, selv i studie tiden.
jeg har ordnet meg en plass jeg får fremkaldt billig å greit. så det er ikke snakk om store summer.
så tenker at jeg fremkaller for dere, å at dere betaler meg, da den summen det koster meg å få bildene fremkaldt pluss litt for redigeringen. det er ikke snakk om store summene, men bare så jeg får litt for jobben det er å redigere, bestille fremkallinger osv.
selve fotograferingen vil jeg ikke ta noe for nå i starten mens jeg går skolen, fordi det er viktig for meg med trening, erfaringer å masse masse øving. så vil gjerne at dere der ute booker meg til å ta bilder:D for jeg trenger øvelsen.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar