onsdag 9. mai 2012

nå skjer det

jeg har da fra imorra startet mitt eget lille enkelmannsforetak.
det heter Midt i Blinken.
jeg gjør det på ærlig å redelig vis å har registrert meg, slik at jeg skal betale skatt osv.
nå er det pris lister jeg jobber med.
å når jeg har kommet frem til noen gode priser så kommer jeg til å legge de ut her.
så nå håper jeg dere er mange interiserte der ute.
jeg er helt ny utdannet fotograf.
eller, ja et år på sørlandets fotograf skole har lært meg utrolig masse.
så nå er det på tide å stå på egne ben.
håper dere kan hjelpe meg å få ut rykte om at jeg tar bilder. prisene er snille.
de er billigere en andre fotografer.
men jeg kan tilby like mye spennende bilder.
jeg har et portabelt studio på vei i posten. så dette blir spennende.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar