torsdag 13. oktober 2011

blitt skikkelig stolt idag jeg:D av meg selv joo

er ei søøt ei fra vektklubb forum jeg er i som vil kjøpe et bilde av meg:D
å det varmer jo en fotograf spire sitt hjerte noe inmari.
så jeg er sååå stolt. har liksom solgt mitt første bilde.
den drømmen jeg har hatt i mange år om å bli proff fotograf å ha mine bilder hengende i hus å hjem rundt i Norge, den nærmer seg jo. å jeg skal snart ha et av mine bilder hengende på en vegg:D duuu å morro det er da:D

fikk et brev fra hun som skal kjøpe bilde idag som bare rørte meg no veldig:D
så jeg må nesten kopiere det inn her:

Jeg har alltid missunt de som kan fange både mennesker og natur på en slik fantastisk måte som du kan, ta godt vare på talentet ditt. for steike du har et stort naturtalent til å "se" :) Skal nok følge med videre på bloggen din og se hva annet du legger ut :)

så jeg er bare såå stolt, rørt å ydmyk her jeg sitter nå:D
å for en flott dag:D

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar